sobota 22. června 2013

Motýli na skle malovaní

(a než jsem je stihla vyfotit, už také bohužel poněkud vyšisovaní)

Malování na sklo mě dříve nijak neoslovovalo. Šablony, podle kterých se většinou tvoří, mi přišly nejen příliš dětské, ale hlavně nehezké. A celé mi to vlastně přišlo takové umělé.

Když mě ale mamka poprosila, abych ji namalovala pár (opravdu jen dva) motýlky do zimní zahrady, souhlasila jsem. Tím spíš, že zároveň možná i ochráním ptáky před nárazy do prosklené stěny.

Koupila jsem barvy, vytáhla místo přiložených šablon (opět v mých očích nepoužitelných a navíc v nich žádný motýl ani nebyl) staré omalovánky a dala se do tvoření.

Původní záměr byl vytvořit motýly co nejméně pestré, prostě takové, jaké jsou v české přírodě. Jenže tvořte si hnědásky a babí oka, když nemáte hnědou barvu. Ale zato máte spoustu fialové, růžové z filtry... Prostě jsem neodolala, vytváření motivů na sklo mě navíc nečekaně chytlo a k mamčinu zděšení vzniklo osm neexistujících tropických motýlů pestrých barev.

Jak už jsem napsala, za ty tři týdny pod slunečními paprsky už trochu vybledli. Já už se ale nemůžu dočkat až budu na podzim tvořit novou dekoraci - tentokrát padající listy.



2 komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...